نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار : از شانس خرید ستاره ی جوان موناکو تا ناکامی در جذب بازیکن چلسی

آخرین اخبار : از شانس خرید ستاره ی جوان موناکو تا ناکامی در جذب بازیکن چلسی

روزهای حساس نقل و انتقلات زمستانی نزدیک می شود و تیم های اروپایی به دنبال فراهم کردن شرایطی هستند تا بتوانند بازیکنان مورد نظر خود را خریداری کنند تا در ادامه ی فصل با ترکیبی قدرتمند تر به مصاف حریفان خود بروند. در ادامه مهم ترین اخبار روز یووه در بازار ترانسفر را بررسی خواهیم کرد.

 

ایووانویچ:

 

مدافع ارزشمند باشگاه چلسی یکی از بازیکنانی بود که سران یووه امید زیادی برای جذب او در ژانویه داشتند اما امروز رسانه های انگلیسی مدعی شدند که این بازیکن تصمیم گرفته فوتبال خود را با پیراهن چلسی ادامه دهد و دلیلی برای تغییر تیم نمی بیند.

 

ویتسل:

 

مدیر برنامه های این بازیکن مدعی شد که آنها هنوز در انتظار نظر سران تیم روسی هستند و به درخواست تمدید قرارداد جواب منفی داده اند.

 

فرانک کسیه:

 

رقابت برای خرید بازیکن توانمند و آینده دار تیم آتالانتا هر روز بالاتر می رود و حالا علاوه بر یووه، تیم های لیورپول، تاتنهام، چلسی و سیتی نیز به صورت جدی خواهان جذب او شده اند. یووه در تلاش است تا خیلی زود این بازیکن را خریداری نماید و مذاکرات را با همتایان خود در آتالانتا آغاز کرده است.

 

خرید مدافع:

 

منابع نزدیک به تیم یوونتوس اعلام کردند در صورتی که گزینه های مد نظر یووه در زمستان قابل جذب باشند، یووه در همین موقع آنها را خریداری کرد و در غیر اینصورت برنامه های یووه برای خرید مدافع به تابستان آینده موکول خواهد شد.

 

کیلیان ام باپه:

 

سران تیم یوونتوس استعداد 17 ساله ی باشگاه موناکو را زیر نظر گرفته اند و در نظر دارند خیلی زود او را به لیست نفرات نهایی خود اضافه کنند. البته گفته می شود صاحبان این بازیکن رقمی در حدود 25 میلیون یورو برای فروش او در نظر گرفته اند و یووه قصد دارد این مبلغ را کاهش داده و بازیکن مورد نظر خود را خریداری نماید.

 

گفتنی است، این بازیکن در پست مهاجم نوک بازی می کند و برای تیم های زیر 17 و 19 ساله فرانسه نیز گلزنی کرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: